Общество

Києву необхідне реформування транспортної системи, - Микола Негрич

4 августа 2015 16:03

Нажаль останнім часом питання проблеми транспортної розв'язки Києва, яке є одним з найбільш важливих для киян, не стоїть на порядку денному у місцевої столичної влади.

Київ як і раніше потерпає у пробках та заторах, які часто трапляються і є проблемою для кожного місцевого жителя. Роками транспортна проблема є найбільш гострою для одного з центральних районів міста Києва – Солом'янського.

Цей район з’єднує транспортні потоки з більшої частини правобережних районів міста. Місцеві жителі регулярно жаліються на транспортну ситуацію у Солом'янському районі.

Депутат Микола Негрич зауважив, що питання реформування транспортної системи Києва повинен стати пріоритетним для нового складу Київської ради.

«Як показує європейська практика, окрім будівництва нових розв'язок необхідно займатися розвитком громадського електротранспорту. Минула влада знищувала трамвайні та тролейбусні лінії у Києві. Їх місце зайняли маршрутні таксі, які переважно и призвели до транспортних проблем. Впевнений, що експлуатація великих автобусів припинить цей хаос на дорогах», - зауважив Микола Негрич.

Також Микола Негрич дав відповідь стосовно питання ремонту окремо взятих вуличок: «Питання ремонту вуличок в приватному секторі або в мікрорайонах повинно вирішуватися не в високих кабінетах, а на місцях».

«Питання доріг місцевого призначення принципово важливе. Ним повинні займатися не де-небудь на рівні Кабміну, а на рівні райрад. За правління Леоніда Черновецького у столичних райрадах на початку відібрали повноваження, а пізніше – при Олександрі Попову – районні ради були зовсім ліквідовані. Наше завдання – повернути все на свої місця. Депутати райрад не повинні бути весільними генералами, не здатними вирішувати елементарні питання своїх виборців» - вважає Микола Негрич.

Окрім питання розвитку розгалуженої та інтегрованої транспортної мережі міста Києва у КМДА також повинні пам’ятати про розвиток велодоріжок, які так популярні у європейських містах.

На думку експертів, однією зі складових вирішення транспортної проблеми стала б передача районам паркових місць. За неофіційними, але авторитетними даними, паркуванням в Києві заробляють близько півмільярда гривень щорічно. Але ці гроші осідають у кишенях «сірого» бізнесу. Потрібно виводити парковки з тіні. І заодно допомогти місцевому самоврядуванню наповнювати бюджети, за рахунок яких і будувати дороги.


Хотите первыми узнавать о главных событиях в Украине - подписывайтесь на наш Telegram-канал

ТОП-новости
Последние новости
все новости
Gambling