Вікторія ЧЕРЕВКО
13 июня 2015
2912
Хто позбавляє Харків шансу на розвиток?
Хто позбавляє Харків шансу ставати містом-лідером, глобальним містом в перспективі? Містом, яке стає важливим гравцем за межами регіональної арени, куди приходять інвестори,  де розвиваються і залишаються (!) таланти.   Цього не відбуватиметься, поки не буде забезпечено кілька базових речей.    Одна з найголовніших - БЕЗПЕКА мешканців та гостей міста. В європейському розвиненому місті, місті, яким Харків прагне стати, безпечно мають почуватись    всі: незалежно від статі, національності та політичних поглядів.   Нічні події 11 червня, що отримали вже назву “харківська різня”, на жаль, є черговим свідченням про неспроможність таку безпеку забезпечити. Активне фокусування на міжнаціональному конфлікті, як першопричині подій, є,    фактично:   а) спробою зняти з себе відповідальність за організаційну неспроможність    забезпечити безпеку містян та відсутність політичної СИЛИ (тут вже не про волю мова) це зробити;   б) свідченням відсутності стратегічного розуміння того, що безпека - є    передумовою розвитку міста, збереження та примноження тут талантів, грошей і можливостей.   Ефективними керівниками є ті, хто вчиться на помилках та застосовує ці уроки для дії в нових умовах. Харків давав вже безліч шансів очільникам міста і, особливо, представникам МВС ставати кращими керівниками. Кількість їх    помилок за останній рік зашкалює. А яка кількість зроблених висновків?   Висновком цих подій мають стати, принаймні, три дії: результативне розслідування, чесний діалог та зміна підходів.    РЕЗУЛЬТАТИВНЕ й оперативне розслідування справи, з притягненням всіх винних до відповідальності стане знаком про невідворотність покарання    кожному, хто становить загрозу безпеці містян. Підкреслю, незалежно від статі, національності та політичних поглядів.   ЧЕСНИЙ діалог представників органів влади з харків’янами сприятиме обізнаності і інформованості. Там, де у людей немає достовірної інформації, там буде зростати градус напруги і невпевненості.   Повідомлення на сайтах міської ради та ОДА через 12 годин після події з констатацією інформації про кількість поранених - це не діалог.    ЗМІНА підходів до організації безпеки. Так, Харків - прифронтове місто, але це не має бути причиною для зупинки в його розвитку. Якщо завтра Харків хоче бути місто можливостей, то сьогодні воно має бути, як мінімум, безпечним для тих, хто їх створюватиме.
29 марта 2015
5648
Харків’яни не мають фінансувати виборчу кампанію Кернеса

В Україні давно існує практика узаконеної політичної корупції - так звані “депутатські кошти”. В більшості випадків за рахунок коштів місцевих бюджетів здійснюється компенсація депутатам відповідних рад витрат, пов’язаних з депутатською діяльністю (депутатські фонди, тощо).

В багатьох містах країни ці суми сягають кількох мільйонів на рік. На що витрачаються ці кошти? Відповідь очевидна: часто-густо вони йдуть саме на “засівання” свого округу та роботу над “лояльністю” виборця за бюджетний кошт.Це робить зрозумілим, чому саме в рік виборів суми, що виділяються, стають більшими. Рівні умови для всіх кандидатів в депутати під час кампанії?

Ні, не чули.

Чи звітуються депутати за отримані кошти?

В Харкові - ні.

Цитуючи відповідь на наш запит на інформацію: “Звіти про використання коштів не складались, у зв’язку з чим в Харківській міській раді документи відсутні”.

12 марта 2015
4019
Держава грає в хованки з проблемами переселенців

Малюки, коли граються в “хованки”, іноді міцно заплющують очі і впевнені, якщо вони нічого не бачать - то і їх ніхто не побачить і не знайде.

Представники української влади, останнім часом, грішать тим самим. Але пішли ще далі. Крім того, що самі системно заплющують очі, щоб не бачити гострих проблем, вони ще й гаряче переконують інших у відсутності цих самих проблем.

Та від ігнорування з боку влади проблема не зникає, а, навпаки, кількість внутрішньо переміщених осіб, що потребують допомоги, постійно збільшується. Вирішення її в великій мірі лягає на плечі волонтерських організацій. Вони вже звично, професійно і системно виконують функції держави в роботі  з переселенцями. “Людей врятують люди” - такий вихід бачать волонтери, не відчуваючи належної підтримки з боку влади.

Ряд відомих всій країні волонтерських ініціатив зарекомендували себе як професійні, порядні, віддані команди. Чимало з них має чітке бачення шляхів вирішення тих проблем, з якими абсолютно не справляється держава. Та чи готова держава чути громадськість і залучати до партнерського пошуку відповідей?

4 февраля 2015
6594
ЖИТЛО ДЛЯ ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ: в Дніпропетровську в п’ять разів дорожче, ніж   в Харкові

“Всім вимушеним переселенцям з Донецької та Луганської областей надали житло для проживання в зимовий період” (2.10.2014).

Це не тільки приклад реального заголовку на сайті однієї з облдержадміністрацій. Це показовий приклад того, як влада ставиться до ситуації з  внутрішньо переміщеними осібами в Україні. Це вже не стадія заперечення проблеми, але ще й далеко не перехід до конструктивного етапу прийняття та пошуку рішень.

Більш за все позиція влади сьогодні схожа на ігнорування масштабів проблеми та ситуативне “гасіння пожеж” без потрібного контролю та підтримки у реалізації ініціатив.

Очевидно, що однією з найбільших проблем внутрішньо переміщених осіб сьогодні є забезпечення ЖИТЛОМ. Наслідком кожного факту активізації бойових дій на Сході країни стає нова хвиля переселенців. Сьогодні в країні їх понад мільйон, причому майже 20% від цієї кількості - перебуває наразі в Харківській області, близько 11 та 8% - в Дніпропетровській та Запорізькій відповідно.


Сегодня
больше новостей
Загрузка...
delta = Array ( )