Цієї суботи, 26 травня, Київ прийме найголовніше європейське спортивне змагання – фінал Ліги чемпіонів УЄФА. За різними підрахунками на цю подію до Києва завітають від 50 до 70 тисяч фанатів. Готовність та бажання такої кількості людей їхати до Києва свідчить про відчуття єдності з Україною у простих європейських громадян, про довіру з їх боку.
На фінал пісенного «Євробачення», що проходив у Києві минулого року, також приїхало близько 60 тис. туристів з усіх країн Європи. Причому, незважаючи на сумнівний фінансовий результат конкурсу, виграш у іміджі був величезний. У сучасному світі добрий імідж часто означає додатковий прибуток.
Імідж країни – це не тільки політика державних органів та масштабні заходи. Добрий імідж країни – це сукупність зусиль всіх її громадян у всіх сферах діяльності. І однією та найбільш яскравою з яких є спорт.
У 90-ті та 2000-ні Україна дала світу цілу низку чудових, видатних спортсменів. Андрій Шевченко, Андрій Воронін, брати Кличко, «золота рибка» Яна Клочкова, Ліля Подкопаєва… Вже сьогодні їм на зміну прийшло більш ніж достойне молоде покоління спортсменів.