экономика

"Укртрансбезопасность" заявила об опасности свезенного в Харьков "трамвайного металлолома"

23 июня 2018
19:09
1441
Поделиться:

Управлением «Укртрансбезопасности» в Харьковской области были проведены проверки на КП «Октябрьское трамвайное депо», КП «Салтовское трамвайное депо», КП «Троллейбусное депо № 3» и проводится проверка КП «Троллейбусное депо № 2».

«В ходе этих проверок выявлены многочисленные нарушения по эксплуатации подвижного состава, влияющих на безопасность перевозки пассажиров и даже пешеходов. В связи с этим, за последнее время значительно увеличилось количество ДТП с участием городского электрического транспорта», – сообщили в «Укртрансбезопасности».

Сегодняшнюю акцию в управлении назвали незаконной. Также отмечается, что трамваи и троллейбусы, которые использовали в акции, доставили к зданию Госпрома с многочисленными нарушениями.

«Руководство указанных коммунальных предприятий вместо того, чтобы принимать меры по устранению нарушений, обязало своих сотрудников выйти на несанкционированный митинг в их рабочее время. И это тогда, когда в Харькове продолжается жаркая погода, а пассажиры вынуждены часами ждать общественный транспорт на остановках, который задействован в незаконных акциях», – говорится в заявлении «Укртрансбезопасности».

Управление обратилось в полицию, прокуратуру, СБУ с заявлением по поводу давления на органы государственной власти и защиты права жителей Харькова на пользование безопасным электротранспортом.

Напомним, сегодня, 23 июня, возле Госпрома состоялась акция сотрудников троллейбусных и трамвайных депо Харькова.

Напомним, значительное количество харьковских трамваев - свезенные из стран Европы отслужившие свой срок вагоны.

Из сообщения Антикоррупционного блока участников АТО:

Відстоюючи приватні корупційні інтереси міської влади, керівництво КП«Міськелектротранс» вигнало своїх працівників на мітинг.

 
 
Сьогодні, 23 червня, кілька десятків співробітників «Міськелектротрансу» організували пікет біля будівлі Держпрому, де знаходиться офіс харківського управління «Укртрансбезпеки», вимагаючи припинити проведення перевірок у Жовтневому і Салтівському трамвайних депо, а також у 2 і 3 тролейбусних депо Харкова.
Виконуючи незаконні накази свого керівництва, під під’їзд адмінбудівлі робітники відбуксували тролейбуси, а на трамвайних коліях полишили трамваї. Протестувальники тримали в руках виготовлені на типографії плакати. Аналогічні плакатам розтяжки були закріплені на рухомому складі. Позаду «акціонерів» ми побачили кілька вже знайомих облич, які «засвітилися» у сутичках у міськраді в середу. Акція проводилася всупереч чинних норм законодавства, згідно до яких працівники «Міськелектротрансу» повинні повідомляти про страйк за місяць, щоб відповідні органи мали змогу вжити заходи задля забезпечення безперебійної роботи критично важливого підприємства – знайти інших працівників або найняти нового директора, який наведе лад.
На зустріч з мітингарями вийшов начальник управління «Укртрансбезпеки» у Харківській області Євген Шатохін і запитав про вимоги мітингарів. Дивно, але протестувальники не мали що сказати. Після «хвилини мовчання» заговорив спікер, який, судячи з усього, був одним з організаторів акції. Він вимагав пояснити, які порушення були знайдені під час перевірок. Начальник «Укртрансбезпеки» продемонстрував громаді документи з результатами перевірок та передав їх спікеру. Але той відмовився брати їх до рук. Шатохін зачитав результати: зафіксовано численні факти наявності несправних спідометрів, непрацюючого електрообладнання, неізольованих контактів, тріснутих лобових вікон тощо. Відсутні журнали технічного огляду, сам ТО виконується невчасно або взагалі не виконується. Відсутні сертифіковані медпункти, де б перевірялося здоров’я працівників, що виходять на маршрут та багато іншого, про що начальник контролюючого органу не зміг розповісти, так як був перерваний спікером електротрансу. За його версією, під час перевірок працівники «Укртрансбезпеки», начебто, знаходять незначні порушення і через це не випускають трамваї і тролейбуси на лінію. У великих аваріях на кшталт відомого харківського «трамвайного дріфту» працівники звинуватили стан рейок та дорожнього покриття, що за їхніми словами має жахливий стан. Ці інфраструктурні об’єкти знаходяться у віданні міського керівництва і з цього постає логічне питання - чому протягом довгого часу харківська влада не реагує на скарги транспортників?
Підсумовуючи, можна сказати, що конструктивного діалогу не вийшло. Все звелося до того, що представники протестуючих наполягали на незначущості виявлених інспекцією порушень, в той час як голова «Укртрансбезпеки» намагався донести до них просту думку – перевезення мають бути безпечними. А перевірка була ініційована за численними випадками дорожньо-транспортних пригод, які останнім часом трапляються на міському електричному транспорті. І кожен раз саме «трансбезпеку» звинувачують у недогляді. Керівництво «Міськелектротрансу» хоче заробляти тіньові гроші, але не хоче нести відповідальність за безпеку пасажирів.
А гроші немаленькі – за інформацією з поінформованих джерел, кожен день працівники КП здають т.з. «чорного налу» близько 100 тис. грн., які збираються жадібними руками Липового до кишень міського керівництва. Взагалі, фінансовий стан КП «Міськелектротранс» не витримує ніякої критики. Наприклад, очільники КП, користуючись тим, що стратегічно важливому підприємству «Міськелектротранс» не мають права відключати електропостачання, продовжують нарощувати борги за електроенергію. Загалом, ефективність роботи комунального підприємства, на якій нещодавно наголошував харківський міський голова Геннадій Кернес, відсутня. Стан рухомого складу жахливий, а само підприємство утопає в боргах, вимагаючи дотацій з міського бюджету.
 
 
Насправді, дуже шкода простих робітників, які опинилися заручниками в підступних коліщатах корумпованих бюрократів. Було видно, що це не стихійний протест, а організована і керована акція, спрямована на захист тіньових прибутків і влади міського керівництва. Очільники міста через своїх ставлеників у керівництві «Міськелектротрансу» залякує своїх робітників та харків’ян казками про наміри «Укртрансбезпеки» зупинити роботу підприємства. Натомість, роботу зупинили очільники «Міськелектротрансу», а прості робітники виявилися пішаками у корупційній грі «ефективних менеджерів».

Источник: Объектив, АТН


загрузка...

комментарии
загрузка...

21 сентября 2018
больше новостей
delta = Array ( [1] => 0.0009911060333252 [2] => 0.10374307632446 )