Лонгриды

Мнение: почему Аваков?

4 марта 2020 16:42

Сегодня Арсен Аваков может продолжить работу в должности министра внутренних дел уже в четвертом составе Кабинета министров Украины, возглавляемого уже четвертым премьер-министром, при каденции состава парламента трех созывов, а по полномочий уже второго, то бишь даже третьего главы государства с учетом срока исполнения обязанностей президента спикером Турчиновым в феврале-июне 2014 года.

Чем объяснить такое политическое долгожительство, которое по продолжительности превысило срок пребывания на правительственной должности многих чиновников, руководителей правительств и даже длительного министра внутренних дел Юрия Кравченко? На самом деле аргументов хватает, считает журналист Артем Шевченко.

Своим мнением он поделился в блоге на Цензор.нет.

"Необхідність продовження комплексних, європейського ґатунку, реформ всієї правоохоронної системи. Вона очевидна всім - президентам, прем’єр-міністрам і парламентаріям. Її в цілому позитивні результати за рівнем довіри громадян стабільно фіксують соціологічні дослідження останніх років. Найсвіжіше https://bit.ly/2TpNRHP від авторитетних соціологів Центру Разумкова. У ньому стабільно високі показники у всіх центральних органів виконавчої влади (ЦОВВ) МВС. Найменша цифра серед всіх ЦОВВ МВС – це захмарні для колишньої міліцїі 43,7 % довіри у Нацполіції України. Вона за цим показником залишила далеко позаду всі антикорупційні органи (НАБУ-НАЗК-САП), прокуратуру і суди. Міністр - політична запорука продовження і завершення трансформацій, які є в цілому успішними, незважаючи на неминучі помилки.

Патріотичне, системне, в цілому "доросле" управління міністра-візіонера великим і потужним МВС (понад 300 тисяч співробітників системи). Глибоке розуміння адміністративних процесів прийняття державних рішень від зародку ідеї до її реалізації. Багатий державний менеджерський досвід. Стабільно якісна взаємодія із колегами-міністрами, прем`єр-міністрами, президентами, міжнародними партнерами. Реалізація низки сучасних міжвідомчих урядових проєктів.

Успішна реалізація великих міжнародних проєктів: забезпечення cучасними автомобілями Нацполіції у співпраці з урядом Японії та компаніями Toyota і Mitsubishi; побудова системи авіабезпеки у співпраці із урядом Франції та її Airbus Helicopters і початок проєкту посилення системи морської безпеки і охорони кордонів із французькою ОСЕА з локалізацію чверті виробництва нових патрульних суден на вітчизняних підприємствах.

МВС є лідером у діджиталізації державних сервісів. Запуск спільно з Мінцифрою революційного проєкту електронних прав водія і посвідчень власника ТЗ у мобільному додатку "Дія" і можливості його пред`явлення і перевірки Патрульної поліцією. Впровадження ДМС кваліфікованого електронного підпису на ID-картці громадянина, що полегшує ведення бізнесу

Постійне підвищення матеріального, соціального і технічного забезпечення НП, НГУ, ДПСУ, ДСНС, ДМС. Урядовий спільно з Мінфіном проєкт пільгового фінансового лізингу житла для поліцейських і рятувальників, яким відсотки за кредитом сплачує держава. З часу старту програми 1200 родин поліцейських та рятувальників вже отримали власне житло, 1400 оформили усі необхідні документи і чекають на купівлю. На момент запуску цієї мотиваційної програми МВС у кілька разів зменшився відтік молодих кадрів із поліції та ДСНС.

Підготовка до запуску спільно з Мінінфраструктури і місцевими територіальними громадами великого безальтернативного проєкту побудови автоматичної системи фотовідеофіксації порушень правил безпеки дорожнього руху. Вони фіксуватимуться сучасними камерами, адмінпостанову правопорушник отримуватиме поштою, як це працює у всіх цивілізованих країнах світу. Це має значно підвищити безпеку на українських автошляхах і наблизити рівень аварійності до прийнятних у Європі показників.

Розвиток успішного проєкту "Поліцейський офіцер громади" на всю територію країни. У 2020 у планах НПУ - початок роботи навчених та оснащених 3200 поліцейських у 806 ОТГ. Наближення якісного поліцейського сервісу до громадян у невеликих містечках і селах. Закупівля 822 поліцейських автомобілів для них.

Реформа забезпечення правопорядку на масових акціях спільними зусиллями НПУ, НГУ і ДСНС. Скандинавський досвід утримання від застосування сили до початку очевидних і грубих порушень. Створення підрозділів "поліції діалогу". Забезпечення переважно мирного характеру більшості масових акцій. Адекватні силові дії у разі порушень публічного порядку і масових заворушень (смт Нові Санжари). Поодинокі випадки перевищення повноважень і неадекватного застосування сили (кейс "Лежать, Бандера") не мають системного характеру й отримують адекватну оцінку (засудження, вибачення, дисциплінарні покарання винних, передача матеріалів до ДБР) з боку керівництва НП і МВС. Зменшення скарг правозахисників на недозволені методи слідства.

Реформа та зміцнення кримінальної поліції та слідства. Підготовка до впровадження нових норм Закону про кримінальні проступки, що розвантажить слідчих від дрібних справ. Розкриття більшості резонансних злочинів: вбивство Аміни Окуєвої, вбивство Віталія "Сармата" Олешка; незважаючи на помилку на первинному етапі через затримання невинного Новікова, вчасне її виправлення і оперативне розкриття справи вбивства К.Гандзюк у визначеному прокуратурою сегменті пошуку виконавців та організаторів (пошук замовників – компетенція слідства СБУ); викриття банди "Торпеди" (міжнародні, міжконфесійні провокації); постійне викриття розбійних банд та злочинних організацій; непримиренна боротьба із злодіями в законі і видворення їх з країни, протидія злочинному впливу кримінальних авторитетів і заради цього внесення у ВР спеціального закону, скерованого на боротьбу із ватажками кримінальних спільнот (так званий Закон про злодіїв у законі); боротьба із наркозлочинністю та її сучасними безконтактними формами (онлайн-продажі, закладки), рекордні вилучення транзитного героїну/кокаїну, боротьба із торгівлею людьми. Створення і зміцнення Департаменту кіберполіції як сучасна відповідь на виклики нових видів високотехнологічної злочинності.

Взяття відповідальності за пред`явлення обґрунтованих підозр у найрезонанснішому вбивстві останніх років - громадянина РФ журналіста П.Шеремета. Досудове розслідування Головного слідчого управління Нацполіції (пошук доказів, слідчі дії, експертні дослідження) триває відповідно під процесуальним керівництвом прокуратури згідно з нормами Закону про КПК. За визнанням Генерального прокурора обсяг доказів на стадії пред`явлення підозр є достатнім, для пред`явлення обвинувального акту потрібні додаткові докази. Їхній пошук триває відповідно до закону із дотриманням прав підозрюваних.

Нульова толерантність до правопорушників у погонах. Принцип "скоїв злочин - відповідай за законом". Ніхто не "відмазує" і не покриває своїх. Встановлення, затримання, притягнення до відповідальності, збір доказів та вчасна передача слідству ДБР підозрюваних у вбивстві малолітнього К.Тлявова поліцейських. Так само - дисциплінарне покарання винних у загибелі 5 поліцейських під час спецоперації у Княжичах і проведена якісна робота над помилками у цьому "кейсі" , після цього під час сотень спецоперацій КОРД не було загиблих поліцейських, підозрювані були або затримані або у разі збройного спротиву знешкоджені. Ефективні результати роботи Департаменту внутрішньої безпеки НП. Непримиренне викриття корупціонерів у власних лавах, притягнення їх до дисциплінарної відповідальності, до звільнення і передача матеріалів службових розслідувань у ДБР.

Ефективна реформа Головного сервіс-центру МВС. Перетворення по всій країні заскорузлих, корумпованих МРЕВ на відкриті сервіс-центри МВС, де швидко, без хабарів надають послуги всім автовласникам.

Зміцнення бойових спроможностей і постійне переозброєння НПУ, НГУ, ДПСУ. Постійне несення служби у зоні ООС, бойова підготовка до виконання завдань зі збереження та неминучого майбутнього відновлення суверенітету і територіальної цілісності України".


Хотите первыми узнавать о главных событиях в Украине - подписывайтесь на наш Telegram-канал

ТОП-новости
Последние новости
все новости
Gambling