новости

Про бізнес, втрати і перспективи від президента компанії Meest Ростислава Кісіля

6 августа 2020
19:38
912
Поделиться:

На правах рекламы

Про наслідки коронакризи, які ми відчуватимемо ще довго, розказує президент компанії Meest Ростислав Кісіль у своєму інтерв’ю. Цікаво, зрозуміло і пізнавально.

Щодня ми чуємо про нові послаблення карантину, працівники знову повертаються на роботу, відновлюється наше звичне життя. Але звичайно ж карантин не пройшов без наслідків. Для деяких компаній він означав скорочення масштабів діяльності, а для інших – і зовсім закриття. Про наслідки коронакризи, які ми відчуватимемо ще довго, розказує президент компанії Meest Ростислав Кісіль у своєму інтерв’ю. Цікаво, зрозуміло і пізнавально. Ми витягнули декілька найважливіших моментів цього інтерв’ю і ділимося ними з вами.

  1. Як вдалося пережити жорсткий карантин?

Ростислав КисільЗі слів Ростислава компанія Meest ні на день не припиняла свою роботу. Жодне відділення не було закрите. Тут все було навпаки. Транспортна галузь України зіштовхнулась з небаченим до цього попитом на послуги доставки. Люди почали замовляти в Інтернеті не лише одяг чи взуття, а побутову хімію чи їжу. А це означало необхідність задіяння людського фактору для організації доставки. При чому організувати максимально безпечні умови праці. І з цим завданням компанія повністю впоралась. Завдяки налагодженим бізнес-процесам, робота не припинялась.

  1. Як зміниться ринок поштово-логістичних послуг у майбутньому?

За час карантину значно зросла кількість онлайн-покупок і це факт. Покупці оцінили зручність та безпечність замовлення через Інтернет і ця тенденція лише набирає оберти. Саме тому, Ростислав Кісіль прогнозує прорив в сфері безконтактних автоматизованих способів відправки і отримання посилок. Сьогодні вже стають більш популярними поштамти на заправках чи аптеках, де можна забрати свої посилки. Змінюється і структура посилок: росте попит на замовлення продуктів харчування, побутової хімії і косметики, засобів особистого захисту. Саме тому потрібно рухатись в напрямку, куди рухається бізнес.

  1. Чи для українського бізнесу коронакриза означає лише втрати?

Не можна заперечувати той факт, що для багатьох компаній пандемія мала згубний характер. Але є деякі перспективні новини. Оскільки європейський бізнес побачив значні ризики у залежності від розміщення виробництв в Азії, вони будуть шукати більш оптимальні рішення. І тут Україні є що запропонувати. Площа, кваліфікована робоча сила, добре розвинута галузь логістики – це все ми можемо запропонувати європейським партнерам. Важлива також підтримка з боку керівництва держави. І цим дійсно варто скористатись!

delta = Array ( [1] => 0.00069713592529297 [2] => 0.13037919998169 )